En snygg lista... igen!

Höger eller Vänterhänt? Vänsterhänt.
Skor du använde idag? Idag var det mina slapp-skor jag använde.
Vad är du rädd för? Hm.
Godaste pizza? En fet kebabpizza med mellansås. Haha.
Ett mål du vill nå det här året? Att jag kommer in på skolan i Helsingborg (igen).
Första tanke när du vaknar? Har jag försovit mig?!?!?! Sen börjar jag stressa.
Lipton ice tea eller Nestea? Liptön.
Choklad eller Vanilj? Choklad. Det enda som är gott med vanlij är glass.
Cappuccino eller Kaffe? Kaffe
Röker du? Nej
Svär du? Ja. I varje mening... nästan iallafall.
Sjunger du? Jämt när jag är hemma.
Vill du någongång gifta dig? Det behövs inte.
Tycker du att du är attraktiv? Oh no.
Spelar du något instrument? Gitarr bara...
Den senaste månaden, har du druckit alkohol? Jajjömän.
Den senaste månaden, har du rökt? Ja.
Den senaste månaden, har du varit på date? Nej.
Den senaste månaden, har du varit på scen? Nej.
Den senaste månaden, har du blivit dumpad? Faktiskt inte.
Den senaste månaden, har du stulit någonting? Stulit och stulit. Det var väl glöggen i kylen isånafall.
Har du blivit slagen någongång? Det har hänt!
Hur vill du dö? Som om jag funderar på det redan?
Hur vill du bli när du blir äldre? Jag vill bli en riktig bullmamma!
Vilket land vill du helst besöka? Japan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0