Kvällsprat.

Det får bli ett kvällsinlägg nu. Och det kommer antagligen bli ganska så kort. MENMEN!
Helgen har varit grymt lugn. Kanske för att jag fortfarande är dyngpank(?). Jag minns inte riktigt vad jag gjorde i fredags, men igår så blev det pokerspelande. Inte var det jag som vann iallafall. Tvåa var min bästa placering, och dålig förlorare som jag är så satt den där ilskan i bra länge efter att vi spelat.
Nu ikväll blev det filmkväll med Sandra och Kristin. Vi såg Step Up och åt en massa gott. Mysmys!
Får göras om snarast, "så är bestämt!".

Jag kan inte sluta skratta åt Kristins raggningsvrål med bilen på vägen hem förut. Det är kanske därför jag inte kommer på värst mycket att skriva om nu, eftersom att jag hela tiden tänker på vrålet. HAHA!
Åh herre-josef-jesus-gud, nu är jag övertrött och måste sova. GODNATT!

Petey Pablo - Show Me Tha Money

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0