Mög

Det är första gången på riktigt länge jag antagligen kommer lägga mig såhär tidigt. Kvart i elva!
Men herrejävlar vad jag känner mig kass. Halsen känns jättesvullen, huvudet dunkar snart sönder och jag fryser och är varm samtidigt -en härlig känsla! Såna igloglassar♥ har varit min räddning idag. Sov i tre timmar och sen låg jag och tittade på roomservice. DET KÖKET VILL JAG HA!
Förstår inte hur jag ska orka med idrotten imorgon, jag måste vara med! Jävlaförskyldningshelsikesskit.
Och som ni märker är jag sådär underbart positiv idag. HIHI. Men hela dagen har varit skitjobbig, då precis allting har krånglat för mig. En bra sak är iallafall är att jag blivit klar med hemsidan i webbdesignen. Jag var helt överlycklig och trodde att jag var färdig med den kursen för gott, men SYND att jag måste göra en företagssida också. Tack Anna-Lena, det värmde så gött när du sa att jag var tvungen att göra det.
Jag tror bestämt att jag muttrat färdigt nu.

Det här är dagens snällaste;
Malin säger:
Jisses, undra hur många som slutar på akuten på studenten, du är en klar kanidat för mig;)


Fan vad bra du är storebror♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0