Och så var det ju det här med listor...

Hur många cm lång är du? 163. Hjälp mig att bli längre!
Hur många namn har du? Två plus fula smeknamn.
Hur många par byxor har du? Fyra som jag använder, men jag måste ha två par till. Minst.
Hur många bor i ditt hus/lägenhet? Tre i lägenhet.
Hur många koppar kaffe dricker du per dag? En, blir det oftast.
Hur många godisar äter du per dag? Hur många som helst. Idag är det nog över 20 trots min onda mage.
Hur många syskon har du? Två. Lillebror och Storebror.
Hur många barn vill du ha? En eller två. Men det lär dröja innan jag går och blir gravid. Fyfan.
Hur många är du kär i? I en.
Hur många timmar sover du per natt? Fem ungefär, på veckodagarna.
Hur många gånger har du slagit någon? Det kan jag inte räkna. Sist var iallafall på Nicke. Sen kommer jag aldrig glömma hur kristin och jag stog och sparkade på varann det hårdaste vi kunde i klassrummet innan vi skulle sluta. Hahaha.
Hur många gånger idag har du sagt jag älskar dig till någon? Ingen gång än så länge.
Hur många signaler går det innan du svarar? Jättemånga. Ibland skiter jag i att svara överhuvudtaget.
Hur många gånger har du varit kär? En.
Hur många års skillnad är det mellan dig och den äldste du har hånglat med? Jag tänker inte svara.
Hur många kommunister känner du? Ingen.
Hur många nazister känner du? Hm, ingen.
Hur många bästisar har du? Två. Kristin och Sandra.
Hur många gånger i veckan hyr du film? Dog det inte ut att hyra film för några år sen?
Hur många glas mjölk dricker du per dag? Ett, ibland inget.
Hur många ord är lagom? Lagom?

När jag ändå är igång.....

One three hill eller O.C: Jag gillar ingen utav de där serierna. Men One three hill då.
Vad är det senaste du installerade på datorn? TrackMania Nations. HAHA
Ute- eller hemmakväll: Myskvällar vafan.
Sex eller mys: Haha.
Kan man vara vän med sitt ex? Det kan man säkert. Jag har inte lyckats.
Lyx eller budget: LYX. Vilken jäkla fråga.
Sommar eller vinter: Sommar!
När är du Född: 11 januari 1988.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Myskläder. Och har alltid en grymt snygg bulle högt på huvudet.
Favoritresturang: Favorit vettefasen.
Favoritfilm: Allt utom kärleksfilmer.
Födelseort: Karlskoga. Alfred Nobels Karlskoga ska man kanske säga. Coolt va?  
Favoritlåt: Just nu, Union Square - The Burning Souls of Tomorrow
Maträtt: Tonfisksallad tack.
Favoritresemål: Spanien, jag vill dit snart igen.
Favoritblomma: Åh, blommor som är mitt intresse. (ironi)
Tycker inte om: Att göra av med en massa pengar.
Senaste sjukhusvistelse: När pappa blev sjuk:(
Favoritdryck: Latte.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Jag tänker inte svara. Uh!
Har du busringt någon gång? Uj ja! Att ringa till Alice och pianotanten över mig var det roligaste. Nu låter det som att jag gör det dagligen, men så är inte fallet. Jag har bott här läänge.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Jag vill hoppa Bungy-jump.
Har du en egen trädgård? Nej, och jag vill inte ha någon heller. Ligga i rabatterna vid 19-års ålder? o.O
Vad gör du när du är uttråkad: Sover eller ringer upp någon.
Kan du alla orden i nationalsången? Ja, den har satt sig efter alla hockeymatcher.
Missbruk: Inte är det lypsyl iallafall.
Vän som bor längst från dig: -
Vad retar du dig mest på: Besserwisser strunt.
Läggdags: Halv två brukar det bli.
Nagellack: Mörkrött.
Husdjur: En katt. Sötpötälsklingspuss!
Har du någongång varit med i någon skolpjäs? Ja, jag och Sofia var sjögräs medans mina kompisar fick vara fiskar och sjöjungfrur. Sen har jag varit någon som spelade tamburin i törnrosa tror jag att det var(?).
Vilken musikstil tycker du mest illa om? Metal. Efter en låt blir man helt väck i huvudet!
Har du vunnit en prispokal någon gång? Ja, minimaran några gånger om det räknas?
Skostorlek: 37
Favorit pålägg: Helst inget alls.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Rädda barnen i afrika. Fint va?
Bästa bok du läst: Suck för böcker. Bakom stängda dörrar säger jag väl då.
Är du Internetberoende: Ja.
Favoritparfym: Lancome Miracle Forever
Gillar du snö: Jag älskar snö.
När köpte du något åt dig själv sist: Det var en shotjävel.
Vilken är din bästa egenskap: Jag kan kanske vara snäll ibland.
Senaste pojkvännen: Vadå senaste? Han tänker jag inte dra upp. Nuvarande är Kenny.
Vilken film såg du på bio senast: Haha, tror det var World Trade Center. VÄLDIGT HÄNDELSERIK.
Senaste köpta skiva: Det var nog en Mando skiva, vilket var ganska längesen.
Studier eller jobb: Studerar, men snart är det slut!
Innerstad eller liten ort: Innerstad.
Favorit bloggar: Jossans och Sandras. Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Vad kul det där med busringningar. Jag snor listan förreste;D

2007-04-11 @ 17:53:34
Postat av: sofie

Hahaha. Fina minnen! Gör så;D Hähä.

2007-04-11 @ 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0