Ser du något tåg, Karin? Inte jag heller.

Fan vilken bra dag jag har haft idag, om man bortser från blåsorna på fötterna och min onda mage som säkert beror på den halvgamla tacosåsen jag åt förut. Iallafall, jag har haft en riktig turdag. Fått ett sommarjobb med jävligt bra lön, samma ställe som förra året och det känns skitbra! Sen så har det ju varit fint väder, så jag bestämde mig för att klacka neråt stan. Men fyfan vad jag fick blåsor på vägen hem, jag blev helt enkelt tvungen att trippa barfota sista biten, och som tur var fanns det fler som följde min heta trend.

Det hade faktiskt varit lite roligt att dra iväg på kôrprocken imorgon. Men eftersom att jag inte kan, så får jag hoppas att de kommer till finalen, för då kanske jag kan se dom då istället. Jag hôller tummera!

Malin E gjorde mig sugen på något dumt nu! Ajaj, inte poppis. Hah.

Nu tänker jag sätta mig på ballkongen och lyssna på lite skaka-röv-musik. Det är bra härligt ibland!

BLÖTPUSS

Kommentarer
Postat av: josefine

DET ÄR REGERINGEN!! sunes sommar <3

2007-04-27 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0