- "Ska du baka en kaka pappa?"

Idag har jag haft den jävligaste dagen på jobbet hitills. Allt gick åt helvete både för mig och brorsan, och eftersom att jag var tvungen att lida av pms just idag så kändes det mesta bara blä. Jag ville hem! Klockan blev tillslut tre och jag kunde åka hem och lägga mig i sängen och titta på ännu fler avsnitt av sex and the city ♥. Min älsklingsmamma överaskade mig med rischips så då mådde jag genast lite bättre.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva, så en lista får det bli. Gud så käckt!

Nämn något som gjorde dig glad igår: Vännerna på Paris.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sprutade med brandslang.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Såg SATC.
Det sista du sa högt? "HEJ min älsklingskatt" Eller nått liknande.
Det senaste någon sa till dig: "Kom och hämta mig om 45 minuter"
Vad har du druckit idag? Nu ska vi se.. Te, pepsi max och kaffe.
Vad var det senaste du åt? Pyttipanna:(
Vad var det senaste du köpte? En latte minsann!
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun. Blä.
Vad är det för väder hos dig nu? Kalas, fast vinden förstör frisyren.
Godaste glassmaken? Det skulle väl vara choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eh, jo, javisst.
Sover du tungt? Nej, är hur lättväckt som helst.
Drömmer du mardrömmar? Det händer.
Trivs du med ditt jobb? Både ja och nej! Uppgifterna är trista men handledaren och brorsan är bäst.
Favoritklädsel? Minishorts och linne.
Favoritlåt just nu? Ja, vad ska jag dra till med för någon... Shiny Toy Guns - You Are The One.
Vad ser du om du tittar till höger? Min pys som ligger och sover på skrivbordet.
Vad gör dig glad just nu? Just nu har jag ganska svårt för att bli glad. Men om Nicke skulle komma in och sjunga "Papaya Coconut", hade jag aldrig kunnat hålla mig för skratt.
Vad ska du göra härnäst? Fixa te, lägga mig under filten och läsa klart min bok.
Höger el vänsterhänt? Vänster som sagt.
Humör just nu? Mja. Humörsvängningar tror jag att det heter.
Favoritgodis? Ge mig saltet. MEN FORT GE MIG SALT.
Kläder just nu? Linne och minishorts.
Sommarplaner? Hm! De är inte alltför många, men konserter ska det bli snarast.
Hur många kuddar sover du med? Två. Men gärna fler.
Spelar du ngt instrument? Spelar och spelar. Jag brukar dra fram gitarren.
Morgon eller nattmänniska? Haha! Absolut inte morgonmänniska.
Vad är viktigast för dig? Familjen och vännerna.
Är du kittlig? Om jag vill.
Snarkar du? Det sägs så. Fan!
Stjärntecken? Stenbock
Äckligaste insekten? Gräshoppa.
Stökigt el välstädat? Välstädat(!!!!!)
Längtar du mest efter just nu? Löööördag. Ge mig vin och bra livemusik!

image11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0