"Buster, tyyyst!"

ÅH! Nu kom Shout Out Louds - Impossible på radion. Den får mig att tänka på Arvikafestivalen, när vi hoppade runt i en stor ring mitt i publiken och dansade och sjöng. Jag var så jäkla glad just vid den stunden! Och det är en sån grej som jag kommer gå och längta tillbaka till i ett helt år. Tills en ny festivalsommar kommer så man kan hoppa, dansa och vara glad på. Men tyvärr är det långt kvar.

Jag borde inte ge mig in på att skriva blogg nu egentligen. Bara för att jag säkert kommer börja skriva om deppiga saker. Livet är inte alltid så lätt och det har jag märkt av den sista tiden. Kanske sisådär några månader tillbaka. Fast vafan, jag klarar mig nog! Det bästa är att jag kommer att åka till Sthlm i några dagar med mina två älsklingar om ett litet tag. Det behövs verkligen för jag måste rensa huvudet lite....

Nu är det färdigpratat, och jag har bestämt mig för att trippa iväg till Kronhallen så jag kan köpa mig någonting att tröstäta på. GÖTT DET!

Kommentarer
Postat av: elle

ja lyssnar på you are the one. den får mig å tänka på dig. fyfan va bra!

2007-08-27 @ 22:52:00
Postat av: sofie

ÅH! Du är bäst hjärtat.

2007-08-27 @ 23:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0