Inflyttningsfest var det ja!

Jag skriver precis som Jossan; JAG SKA BLI PARTY! För just nu känner jag mig äcklig, ful och allmänt opepp. Så för att försöka festa upp mitt humör lite så spelar jag jättehög skaka-röv-musik och jag tror bestämt att det fungerar. Nu verkar det bli mer dricka än vi tänkt oss ifrån början också.  Innan skulle vi dela en flaska vin på tre stycken, plus lite av det överblivna efter förra helgen. Men nu har en ändring skett;
 
Vendelay - 7 dagar säger (13:58):
du, ja har en 3L dunk rödvin här hemma^^ pappa fick av sin bror som ja får ta av. ska ja ta me littö? ifall att^^

HAHA! En tacker ju intö nej.

Det här inlägget fick bli kort, men det bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: josefine

klart en intö göör ;D

2007-08-18 @ 16:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0