"Jag är herr kantarell, hej!"

Dagen började fantastiskt bra. Jag blev väckt av nån jävla granne som drog igång någon maskin precis utanför mitt fönster, och jag orkade inte riktigt titta vad det var för nått. Jag gick tillslut upp, riktigt förbannad och storstädade. Drog senare 4 avsnitt av rallarsving och nu väntar jag på att mamma ska komma hem med en pizza! Min halvdöva granne har besök just precis nu, så då går det inte att hålla en låg ton, UTAN DET MÅSTE SKRIKAS precis utanför mitt fönster för att hon ska höra. Jag blir galen. Det är vid såna här tillfällen man faktiskt vill bo hos pappa.

Nu har jag fått mat i magen så då blev jag genast lite segare och mindre irriterad. Brabra!
Helgen ser plötsligt ut att bli jäättelugnt och framförallt viiiit. En kompis tofflar och brorsan ska helt plötsligt till Kungsbacka så det blir inge DMX i Norrköping som det var tänkt. SNYFT! Kul att åka själv? Neeej.
Nästa helg blir det Sahara Hotnights. Blä, men skitsamma! Dricka blir det iallafall. Fast jag är ändå inge pepp bara för att jag inte kan med tjejband för fem öre och varken Jossan eller Sandra ska med:( JAJA.

Aej fyfan. Nu ska jag ringa till Kristin!

HÖREEEES

Kommentarer
Postat av: Moa

Men jag kommer att vara där då juuh !

2007-08-27 @ 13:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0