The Negative Sex

Låttiteln kommer ifrån en utav mina nuvarande favoriter. IAMX. Låten går på repeat hela tiden och jag älskar att den är som den är. Hur jävla bra som helst alltså! En låt som ligger precis under är "Bring me back a dog" som ni också måsta lyssna på. Missa inte dessa låtar för guds skull!

Imorgon blir det till att gå upp lite tidigare än idag. 11.50 stog klockan på när jag vaknade. Hur fint som helst tänkte jag och skulle precis blunda lite till innan jag kom på att jag skulle städa rummet. Det har inte blivit av riktigt än av någon anledning, så jag får ta det imorgon efter lunchen med mina vänner. HIHI.

Nu är det dags att sova efter att ha gått 5km i det högsta tempot som går. Men först kommer en lista. Wähähä!


(x) Rökt en cigarett
Två, tre, fyra, fem, sex.............

(x) Druckit så mycket att du spytt
Ja det har det hänt. Visst Joysie?;)

( ) Krockat någons bil
Inte än. Det måste vara för att jag kör som en ängel. HÄHÄ!

( ) Stulit en bil
Nej, det har jag inte gjort.

(x) Varit kär
Jo, det har jag varit! Sen om det var värt det är en annan fråga. Fan vad kaxig jag låter! Men jag vill bara påpeka att när ett förhållande tar slut på ett så pass jävligt dåligt sätt så känns inte all den tid som varit lika värd längre, så är det bara. Där sätter jag en punkt.

(x) Varit i handgemäng
Ja, men de allra flesta har varit med bröderna.

(x) Blivit dumpad
Måste jag gå in på det ännu mer? Nej, tack!

( ) Fått sparken

( ) Sagt upp dig

(x) Smugit ut ur dina föräldrars hem
Njaa, någon gång har väl hänt.

(x) Haft känslor för någon som inte känt tillbaka
Hahaha. Oja.

( ) Blivit arresterad
Nej

( ) Gått på en BLIND DATE
Nej, och det är nog ingenting för mig heller.

(x) Ljugit för en vän (bara vita sådana)
Aldrig för de allra närmsta.

(x) Skolkat
Någon gång i veckan var det a l l t i d! Jag har inte börjat ångra det än iallafall.

( ) Sett någon dö
Nej.

( ) Varit i Kanada

( ) Varit i Mexiko

(x) Flygit flygplan
Japp. Men bara en gång.

(x) Gått vilse
Ja, här i stan! Lokalsinnet är på töpp.

(x) Rest runt i Sverige
En har väl varit lite överallt.

( ) Besökt Washington DC.

(x) Simmat i havet
Fast jag har svårt för hav! Det får mig bara att tänka på snuskiga djur.

(x) Känt som om du skulle dö
Av skratt isånafall.

(x) Gråtit dig till söms
Jamen det var jävligt längesen sist nu.

(x) Lekt tjuv och polis
Inte på senare tid. Kanske på dagis.

( ) Nyligen ritat med färger
Det var längesen.

(x) Sjungit karaoke
Och det var också längesen eftersom att jag inte tål höra min egna röst.

(x) Betalat för maten med enbart mynt
Haha! Många gånger.

(x) Busringt
Tuseltalsgånger. Alice var favoriten! "Ska ni sälja strumpor?"

( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
Hm. Nej?!

(x) Fångat en snöflinga på tungan

(x) Dansat i regn/lera
Med stövlar på arvikafestivalen.

(x) Skrivit till Jultomten
Hotbrev?

( ) Blivit kysst under en mistel

( ) Sett solen gå upp med någon du tyckt om
Jag bara sover hela tiden (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0