"VATTEN TACK"

Moa säger (17:19):
du är inte så duktig på att uppdatera bloggen förresten unga dam !

Moa fick mig att inse att det var längesen jag skrev sist. Så nu är det dags och jag kan börja med att berätta om helgen, som för övrigt var den roligaste kvällen på väldigt länge. Förkrök hemma hos Malin på hennes altan med skitfräscha brudar och mycket vin. Kvällen var innerst inne sorglig eftersom att Ann & Jossan åker ifrån stan väldigt snart och jag kommer sakna dom hur mycket som helst. TOMT är förnamnet:( Iallafall, efter kröket fortsatte vi till statt där jag träffade Kristin och hängde med henne ett tag. "JÄVEL VAD FULL JAG ÄR" och "VATTEN TACK" (med rudolfs torra överläpp) var standardfraserna. Sen var det dans med brudarna och helt plötsligt var klockan två och det var slut. SötnosEllinor följde med mig hem och sov över. Tack!
Just det, shopping blev av innan kvällen. En klänning, ett linne samt ansiktsmasker inhandlades. Jag håller tummarna hårt för svarta pumps till veckan!

På onsdag är det dags för blondering och klippning. Jag tänker satsa på en lugg:/ Tror jag!


UPDATE
Gör: Lyssnar på Sugarplum Fairy och dricker pepsi max.
Ska: Spela TV-spel. Blev grymt sugen efter att plugghästen berättade att han gjorde det.
Har: Jobbat, kört bil och glassat i solen en pyttestund.
Vill: Att jag är pigg imorgonbitti.
Humör: Det går neråt. LINGON var det ja!
Kläder: Svarta myskläder.
Frisyr: Jätteslarvigt uppsatt.
Sminkning: Ingenting på hela dagen:/
Temperatur: Nästintill varmt.

Kommentarer
Postat av: Moa

Sådär jag! va duktig du är :D

2007-08-13 @ 18:58:54
Postat av: elle

do it do it do it ! (luggen alltså)

2007-08-13 @ 23:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0