"HEJ PUMA"

Julen är över och iår var den huur bra som helst. Jag hade tydligen varit jättesnäll hela året (?), och det är ju kul att höra.

Idag har jag träffat Kristin och Sandra. Vi skulle ha käkat på paris men eftersom att det var smockfullt där så fick det bli ett annat ställe. Jag säger inte vilket. Hah! Sen bar det iväg till nöjes där vi köpte godis och hyrde film. Och som alltid så hyrde vi en SKITBRA film. Alltså totalt värdelöst, men lite rolig ibland. Tss! Efter filmen blev det kortspel och jag har skrikit mig hes till Hej Knekt som vi fixade egna ord till. Bääääst är det, även fast jag förlorade. Haha.

Förresten, finns det någon frivillig som vill med på Mando i mars? Det var senast i somras jag såg dom, vilket är jäättelängesen så ställ upp och följ med nu;) Var vänlig att besvara denna kontaktannons snarast!


Nu ska jag lära mig nya telefonen och snart har jag nytt nummer mina kära vänner! Förhoppningsvis kommer kortet imorgon eller på måndag. DÅ VET NI!

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: kristin

haha vi måste spela vår egen version igen snart! det var en höjdare!

2007-12-27 @ 23:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0