SMARTASS!

Här kommer ett jävligt grinigt inlägg om jag får säga det själv. Och anledningen till detta är att ETT, jag kan inte sova. TVÅ, jag mår illa. TRE, jag är så fruktansvärt förbannad för att jag varit så smidig och tappat bort min telefon, som jag förövrigt ägt i en hel månad. Tappade dessutom bort den i ett HELT nyktert tillstånd, vilket gör det hela ännu värre. Så nu, alla mina vänner blev det plötligt svårt för mig att höra av mig till er eftersom att jag har jättekasst nummerminne. Usch, jag är en jävla klant!


Nu blir det hemmaträning till hög musik, en dusch och sen tänker jag titta på Sex And The City.


HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: elle

åååh sofiee. du har ett sms från mig som väntar när du hittar den^^ för de måste du!
vi måste ses, år och dar sen!!!

2007-12-05 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0