Tonårsplus!

Jag passar på att skriva ett blogginlägg innan det är dags för en stanrunda med Kristin, min ica-kasse! Måste hitta någonting jag kan ha på mig i helgen... Men hur ska det gå när det inte finns en enda bra affär här i stan? Imorgon har jag egentligen inte tid att åka iväg någonstans, och på fredag är det helkört med tid för sånt. Då ska det handlas och lagas mat med Jossan. Det ligger nämnligen till så att vi går hand i hand mot kärringalivet och tänkte därför ordna till en tjejkväll med massor av mat, dans plus alkohol. Uj så bra det kommer bli.... Inte maten ifrån min sida men jag ska verkligen försöka, det svär jag på! JAJÄVLAR.


VAD HÄRLIGT DET ÄR ATT JOSSAN ÄR HEMMA IGEN<3


Nu är det dags att byta frisyr och sätta på mig varma kläder. Här ska inte frysas!



Kommentarer
Postat av: Moa

Sofie ! är du ledig nått i jul? tänkte om vi skulle träffas lite om du har tid ? puss

2007-12-21 @ 21:02:41
URL: http://m0a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0