"Var det ni två som ramlade?"

Fredagen var skitlugn, med massa illamående och ulkningar. Yey! Förstod verkligen inte vad det kunde bero på tills jag läste bipacksedeln till min pencillin. Första raden löd såhär; Vilka biverkningar kan Furadantin ge? Illamående och kräkningar. Och det skulle visst förekomma hos färre än 1 av 100 patienter. Fan vad skönt att jag var en utav dom.


På lördagen gav jag alltså fan i att ta en enda tablett på hela dagen, och festade till det på kvällen istället, tillsammans med Sandra, Kristin, Emelie, Madde och Carro. Det lyssnades på Sounds och shotades hejvilt. Vi tittade på julkalendern ifrån trean där jag är idol-anna och de övriga juryn. Fyfan vad jag skäms såhär i efterhand! Menmen.. sen så var det dags att skynda sig snabbt till statt för att få komma in gratis och för att få en välkomstdrink som smakade saft. HEJA STATT!

En väldigt fin händelse var när jag skulle ta med Kristin ut på statts egna isbana. Tillslut så kom hon upp på banan, närmade sig mig och allt sa bara p a n g. Helt plötsligt så låg jag över henne precis som om jag skulle satt på min egna vän. HAHA! Vi låg kvar en stund, eftersom att vi inte kunde ställa oss på benen för allt skratt, men jag tyckte tydligen att det skulle vara bättre om vi satte oss upp för då hade det inte synts lika mycket att vi hade ramlat. Men ja, vi bjöd på den snygga vurpan!

Kvällen var iallafall rolig tills vi skulle gå hem. Våra fötter värkte alldeles för mycket men tillslut så kom vi hem till mig. Kristin slirade in till min säng och väntade på taxin som skulle komma 30 minuter senare och jag letade efter bröd som kanske är det godaste som finns att äta efter en utekväll. Liksom, vad går upp mot en apk-limpa utan smör på en kväll som denna, tänkte jag.

Jaja, idag är jag inte pigg. Så jag ska lägga mig och se på film med mamma senare, med chips och dipp och jag tänker inte ha dåligt samvete. Möhö!


Här har ni lite bilder! Haha.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0