"22....25?"

Fan, vad dålig jag är på att skriva blogg nu för tiden. Men mina vistelser hemma har inte varit många den senaste tiden. Så är fallet hörni!
Arvika är över och det var grymt även fast jag var en liten pussy som åkte hem en dag innan alla andra bara för att jag mådde sämst. Och jag lovar (även fast det kanske är den fulaste sak som uppfunnits) att jag nästan hade gjort vad som helst för en ful stödkrage, eftersom att jag hade så ont i hals, öron och nacken att jag inte kunde röra huvudet det minsta. Det var helt jävla låst! Jaja, jag missade iallafall inte de jag ville se mest, och det är bra.

Gårdagen började med att jag åkte hem till Kga och skulle träffa mina bästa vänner, Sandra och Kristin närmre bestämt, för en lunch på Paris. Och gott var det, ett tag, tills jag började irritera mig på att jag ALLTID glömmer att säga till att jag inte vill ha oliver i grekisk sallad. Suck!
Efter en stund kom Kristin på att det kunde vara gott med öl, och eftersom att jag sällan tackar nej till en så köpte vi oss en varsin. Senare kom vi på att vi skulle ha ett Sex And The City maraton hemma hos Kristin, så efter att vi handlat naturgodis och frukt så hamnade vi på rågvägen. Där pimplade vi så småningom vin och drack päronvodka med fruktsoda. Yum. Haha!

Ikväll blir det lugnt. Förhoppningsvis, eftersom att jag inte haft en vit helg sen jag vet inte när. Men det där med vit helg denna helgen sprack ju iofs igår. Meeen, det var värt det!
En vistelse på Kilsta ikväll med mina homies kanske vore något. Jag väntar på en pling ifrån Sandra(:



image9

JAG FÅR ALDRIG NOG!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yepp, det är knife:)

2007-07-28 @ 19:52:37
URL: http://ssaannddrraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0