P&L

Peace & Love var över för ungefär en vecka sen och det känns lite sorgligt. Jag längtar tillbaka hur mycket som helst eftersom att det var den bästa stunden på riktigt, riktigt länge för mig! Menmen, nya festivaltag blir det imorgon när vi drar iväg till Arvika.
Jag har varit sjuk i mer än en vecka nu, och visst känns det som att det är värt det men det är förjävligt att vakna mitt i natten och nästan hosta skiten ur sig. Och NEJDÅ, det kommer säkert inte bli värre efter helgen när jag sovit 4 nätter i tält, igen! Haha. Värtvärt! Just nu skrattar jag bara åt det.
För att återgå lite till P&L. Första morgonen när jag vaknade trodde jag att jag vaknat på något helt annat ställe, då det stod massa folk på gatan, på andra sidan stängslet och bråkade med varandra. Det var ingen låg ton de använde och jag nästan flög upp för att titta vart vi egentligen slagit upp tältet. Haha. Skönt nog var det där jag hade hoppats på, mittemot Ellinor och Jossan och bredvid Emelie och gänget. De andra mornarna blev jag istället väckt av äckliga måsar och fulla grannar. Jag hatar att vara lättväckt!
Alla fyra kvällar söp vi och lyssnade på dyngbra musik. Mando var den absolut bästa spelningen, och tillslut kom jag enda längst fram även fast det var en hård jävla kamp att komma dit. Emelie och jag trängde oss från längst bak till näst längst fram på Sounds, som också var en riktigt bra spelning, förutom att man blev dränkt i vatten. Haha! Melody Club ska ha en stor tumme upp bara för att de spelade Wildhearts som sista låt i ORGINAL version. Timbuktu var en utav de bästa spelningarna, och jag kan därför inte missa en låt när han spelar i Arvika. Sugarplum var brabrabra, jag har saknat dom hur mycket som helst och jag får åtminstonde se dom en gång till i sommar. Wihi! Svenska Akademien svängde som bara den och Tingsek också.
Nej, vilken underbar festival! Det blir svårt för Arvika att slå det här.

Nu måste jag fortsätta packa och klä på mig andra kläder eftersom att jag ska möta upp Ellinor vid Willys för att handla festivalmat om en stund.

Kommentarer
Postat av: elle

iih, imorn äre dags igeeen :D

2007-07-10 @ 18:17:37
Postat av: elle

iih, imorn äre dags igeeen :D

2007-07-10 @ 18:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0