"Trettiofemtusen?!?!"

Måndag. Första arbetsdagen och jag känner mig som tröttast i världen. Låg i sängen för någon minut sen och skulle precis slå på det sjätte avsnittet för kvällen, av sex and the city, men insåg att det säkert inte skulle vara någon bra idé eftersom att jag troligtvis skulle gå i moln ganska så snabbt om jag fortsatt tittat. Jag trodde inte jag skulle vara såhär trött idag. Jag tänkte att jag skulle komma hem från jobbet klockan tre och börja storstäda. Men vad har jag gjort? Jag har inte ens burit ut oboyglaset från igår ifrån mitt rum. Och tvätthögen ligger kvar för den har jag inte orkat bära till tvättstugan. Sen så skymtade jag damm i hörnet. Det är inte direkt så att jag trivs när det är stökigt i mitt rum. Jag hatar det rättare sagt! Men imorgon efter fikat med hetingarna så ska jag fan greppa tag i dammvippan. Om jag inte får för mig att börja städa sisådär runt tolvtiden ikväll för att jag inte kan sova. Det hade varit en klassiker.

Det börjar dra ihop sig till lördag, Eskilstuna, Sugarplum och Ark. Jossan har ordnat stuga och det kan faktiskt inte bli bättre. Sitta inne i en varm(!) stuga, dricka vin, äta ost+kex och spela musik. Och sen självklart, få sova i en säng! Lovely. Och NEJ, det blir ingen vit helg den här helgen som kommer heller, fast det gör ingenting;> Det kommer bli skitroligt.

Och när jag ändå är igång att skriva ner en massa strunt kan jag meddela att det börjar rycka i shoppingnerven. Jag måste shoppa väldigt, väldigt snart och mitt första köp kommer troligtvis ett par svarta höga pumps. Sen behöver jag naturligtvis en massa annat också, men pumps ska nog gå i första hand nu. Jag får vänta tills det blir en runda med brudarna i Karlstad. Hihi!

Nej. Nu börjar det dra ihop sig. Klockan är snart halv tio och jag ska upp om sju timmar.
"Vi ses och hörs, CTV".

Kyss.


Kvällens musik
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0