punkt.

Efter en besviken fredagskväll då Färjestad förlorade matchen mot Linköping, så tänkte jag bege mig till Wickan ikväll bara för att se Neverstore spela. Sen kommer jag antagligen dra hemåt medans de andra stannar kvar. Jag har bestämt att jag ska spara mig till påskhelgen med allt vad alkohol heter. Så det så!
Nu måste jag strax ta tag i städningen eftersom att jag inte ens kommer att få sova i min egen säng inatt, och nu vankas det förfest här så jag lär städa på andra ställen också än bara i mitt eget rum. Sen så får jag inte glömma bort att måla om naglarna, för hur snyggt är det om en nagel saknar färg, och resten av dom är lite halvtaskiga? Jag ska göra det nu på en gång, sen drar jag igång med städningen och värmer upp med Neverstore's skiva. BLIR PERFEKT DET!
PussHej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0