Sol i sinne, brun inne! /Rudolf

Jag vet att det är dumt av mig att sitta inne när det är superfint väder ute, men för en liten stund sen när jag gick ifrån skolan längtade jag bara hem. Kanske för att jag bar på en tung väska och hade en lagomt tjock tröja på mig. Uh! Och solglasögonen hade jag förståss glömt hemma.
Påsklovet som börjar nästa vecka är jävligt efterlängtat, och det ska hända roliga grejer, minsann!. Ett band är klara för våran projektarbetskväll, eventuellt två. Och så får jag reda på idag om det blir ett tredje. Hade varit kalasbra om det blev fixat, och att kvällen blir lyckad såklart.
Nu tänker jag sätta mig på balkongen med ett glas päron/äpple/citron/morot/apelsin juice i handen och lyssna på Alice in Videoland, för guuuu va bra det är. Det känns som förra våren när jag lyssnade på dom varenda dag.

Hej och hå

sool

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hih, värsta härliga inlägget. och TRE band?! vilket är det tredje?:D

2007-03-27 @ 17:04:31
Postat av: Sofie

Haha. Ja, jag hoppades ju på No Future men så blev det ju inte. Tyvärr:)

2007-03-27 @ 23:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0