- "älskling, iår tar jag knäcken!" - "...på oss alla"

Idag stog "springtur" på schemat. Eller schema och schema? Jag har inget schema men man brukar väl säga så? Iallafall så laddade jag ipoden med massor av aggressiv musik och så gav jag mig ut, och skönt var det.

Nu måste jag avbryta bloggandet lite för att starta om datorn, eftersom att den får för sig att sluta spela upp musik lite då och då (SKITDATOR). Och nu har jag laddat hem Svenska Akademiens senaste skiva så jag måste snabba mig.

-

Jag fick för mig att fixa ihop en fetaostsallad under tiden jag lyssnade på skivan, som jag för övrigt rekommenderar s t a r k t! Fyfan vad jag måste fixa peace & love biljett nu också...


sallad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0