- "Du kan hålla i mig!"

14.43

Idag tog jag lite ledigt ifrån skolan bara för att jag sov så grymt dåligt inatt. Men efter att ha somnat så vaknade jag alldeles skräckslagen vid elvatiden och började tänka tillbaka på vad jag egentligen hade drömt om. I drömmen hade jag varit gravid och helt plötsligt så hade jag en unge (minns inte kön) i famnen, och den tappade jag minst tre gånger i backen. Sen så skulle den där ungen in i mig igen för att "växa till sig" och bli ännu större, och så fick jag den där fruktansvärt stora magen som jag hade haft i början innan den hoppade ut första gången. Jag hoppas inte att det känns så som det gjorde i drömmen, att ha en så stor mage som det sparkar och slår i.. H E M S K T var det, och jag blev helt plötsligt rädd för att skaffa barn. Jag tänker vänta tills jag fyllt 40 eller nått. Usch!

Nu ska jag strax åka iväg och ta ut pengar och öka min cancerrisk lite mera. Huhu!

Pussochhej.


23.17

Jaaa, nu är sandra och de andra snyggingarna hemma och jag längtar efter att få träffa dom ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0