- "Kaffet!!! Var är kaffet?"

YES, biljett till Peace&Love är nu bokad, och Andy är snällast för att jag fick långa pengar av honom tills jag tjänar egna i sommar! Ellinör, jag hoppas du bokar din biljett snart också:) Och Malin med, för hon har nog inte heller någon än. Det kommer att bli riktigt roligt, och idag blev jag ännu mer peppad eftersom att Sugarplum ska komma dit.....iår igen. Men det är tradition och då får jag se dom två ggr i sommar iallafall och det är hur bra som helst. Och Elias var det längesen jag såg.


Tingsek - World Of Its Own
Damien Rice - Amie
Sugarplum Fairy - The Soul Of The Sun
Svenska Akademien - Framåt
The Ark - Disease
Mando Diao - Mr Moon

pl

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh vännen, det är så jäkla kul att du ska med. Jag får nästan tårar i ögonen när jag tänker på elias, sugarplum och mando. Fyfan vad grymt att få uppleva det igen:D Nu blev jag så pepp att jag fick ont i magen, IH!

2007-05-30 @ 20:19:01
Postat av: Sofie

Ja fyfan vad roligt det ska bli! Det kan faktiskt inte bli bättre, och det är så förbaskat roligt att jag får uppleva det med dig igen Sandra:) Jag kommer gråta! Haha.

2007-05-30 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0