-"minsta grabben han kan gå som handbagage, det har han gjort förut"

Korprock igår! Haha. Det var jävligt kul förutom att man kände sig så ung. Man blev ju inte direkt sugen på att dra ut på dansgolvet, eftersom att det bara fanns juckande kärringar och några enstaka 35-40 års snubbar som stog och kollade in alla moves som babesen gjorde. Men men, FEL företag vann förresten!

Ikväll blir det en sjuhelsikes resa in till Yeah i Örebro. Och jag måste bli av med lite beskymmer, som sagt, som sagt. Men det ska bli roligt, och jag försöker peppa upp mig ännu mer. Det går säkert hur bra som helst med subways skivan.

Nu måste jag stressa iväg till Kronis och inhandla lite gött, för jag ska vistas hos Sandra om ca 2 timmar, fast jag är väl säkert där en kvart innan eller så. Alltid i god tid! Hähä.


Another day is here and im still alive
I say these words aloud they speak of the inside
Everytime i see you, you just walk away
Still the world is turning...

I want to hear what you have got to say

My mind is all made up I'm doing all i can
I'm trying hard to think but i can't understand
Why everytime i see you, you just walk away
Still the world is turning,
But i will not complain

My head is spinnin' round i don't know what to do
If I'm so happy I've got everything to lose
And everytime i see you, I can't stand to stay
And now it's always raning,
And you're the one to blame

And everytime i see you,
you just walk away-ay-ay-ay
Still the world is turning...


I want to hear what you have got to say


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0