- "Var är paddeln sune?"

Jag var uppe redan vid 8 imorse och tänkte att "vafan, man ska väl ge sig iväg till skolan idag...", MEN vi hade såklart ingenting. Sammanlagt var jag i skolan en halvtimme och lyssnade på Malin som läste på tjuvlyssnat.se. Haha. På vägen hem regnade det och allt kändes så jäkla värdelöst bara för att jag säkert såg ut som en blöt hund. Kanske inte riktigt så illa, men ändå. Det var hemskt!

Helgen var iallafall bra, storebror och hans tjej drog med mig till Borlänge för att gå på Kupolen. Vi åt godaste kinamaten mitt i stan där också! En skitmysig lördag blev det, och jag längtar hur mycket som helst tills festivalen drar igång. Resten av helgen var lugn och skön, och jag kände mig emellanåt som en karl när jag drog på mig målarkläder för att måla brädor till förrådet hos pappa. Haha! Ingen vacker syn vill jag säga.


Jag känner mig som tröttast i världen så nu ska jag somna till Livelihood<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0