En lista!

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag?
Att jag kan bli väldigt irriterad lätt, men det behöver inte vara något negativt.
När är du lycklig?
När jag har shoppat mycket eller fått kramats.
Vad beställer du på krogen?
Öl eller lakritsshot.
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Haha, jag har nog inte ens sagt det.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Den här hoppar jag över.
Vilken är din största fåfänga?
Håret, men ibland orkar jag bara inte.
Hur vill du helst transportera dig?
Helst miljövänligt.
När googlade du ditt namn senast, och varför?
Det var bra längesen, vet inte ens varför.
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?

När Kristin och jag bråkade med precis alla.
Väldigt kortfattat, gärna i ett ord: din syn på dokusåpor.
Löjligt.
Vem/Vilka är den/de mest kända människa/människor du talat med?
Ark, Melody Club, Sugarplum, Mando osvosv.
Vad är det närmaste döden du kommit?
Hm. Jag vet faktiskt inte.
Vad smugglade du in i landet senast?
Öl/Vin när vi var i tyskland förra våren.
När skäms du?
När jag har gjort bort mig antar jag. Men jag bjuder på det!
Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Nervsammanbrott.
Berätta om ett gubbigt beteende du upptäckt hos dig själv.
Taskig hållning kanske? Haha, nej jag vet inte.
Vad är det märkligaste sms du fått?
"Vill du gifta dig med mig?"
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig
tagit dig igenom.

Det var några böcker i skolan som man skulle recensera.
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag är jobbig och högljudd ibland.
Berätta om ditt senaste utbrott.
När jag fick reda på att samma jävla kille ifrån förra året ska jobba på samma ställe som mig iår igen.
(Dock ska vi göra olika saker fick jag reda på i efterhand. YES!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0