Gott och blandat var det!

Yes, nu kör vi... Det har varit en väldigt gott-och-blandat-dag idag. Tre bra saker som hänt är att jag;
1. Slutade tidigt ifrån jobbet
2. Färgade håret
3. Träffade Kristin för en solstund.
Och så tre äckligt dåliga saker;
1. Jag är förskyld (I G E N, ska väl tilläggas)
2. Moneybrother har ställt in.
3. Fult regnigt höstväder ute.


Ja, dagen började taskigt när jag vaknade innan klockan skulle ringa med huvudvärk och torraste halsen någonsin. Åkte till jobbet och var där enda tills lunch, och jag lovar, jag hade inte orkat en minut till. Sen iväg till frisören som tog bort den fruktansvärda utväxten (äntligen!), satt där i två timmar och sen hem för lite småprat med min Kristin "Kasse" Westman. Vi solade och planerade en shoppingtur i Karlstad imorgon. Hiih!

Åh guuud, idag har jag lyssnat på en massa gamla höstgodingar. Och skratta om ni vill men Broder Daniel har spelats på väldigt väldigt hög volym, sen Damien Rice samt Bright Eyes som Kristin langade. Finfint vet ni!

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp klockan 5 imorgon. Pigg och alert, som vanligt!


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh atackare! är du sjuk igen, och så har han ställt in! Då får du tröstshoppa i massor ! Puss

2007-11-07 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0