Kent vs Mando

Sitter och lyssnar på P3 och följer popcupen mellan Kent och Mando. För några minuter sen skulle två äkta fans till vardera grupp ringa in och tala om varför man skulle rösta på det band de tyckte mest om. Kent's fan hade lyssnat på dom sen 95 och sa bara bra saker...suck! Sen kom Mando's snuttiga fan som på sina 30 sekunder berättade att; "de har bäst låtar, är snygga, sjunger jättebra, unga och kan hålla på längre än kent för de måste ju sluta snart". Jag kände bara "ÅHNEJ, där blev det fel". Aja, ingen lyssnare brydde sig säkert inte alls så mycket om vem det var som ringde in, men jag gjorde det iallafall. Kent fansen mådde nog skapligt gött under tiden iallafall. Vi får se hur det går, men Mando är en klar jävla etta för mig iallafall ♥

image23

Den här veckan jobbar jag kväll och det känns sådär. Vart kommer träningen ta vägen? Jag vet att jag inte kommer ställa mig och träna här hemma eller springa ut och jogga som är det värsta jag vet innan jag ska börja jobba klockan halv tre på dagarna. Jag får helt enkelt hårdträna på helgerna, för jag är ju trotsallt ledig varje fredag. Haha!

Förresten så var det utgång i helgen, och det var kul! Förfesten var finfin, och det talades om många fina minnen ifrån Karlberg. Haha. Men först när vi kom till statt så var det nästintill så att vi kunde vända och gå hem bara för att det var så lite folk... Tur att det ploppade in folk senare... Men att det kom 30plusare blev man bara besviken över, såklart!

Nu måste jag börja göra mig iordning!
Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du vet vilket band som har min röst i alla fall;)

2007-11-13 @ 10:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0