Kvällens.....ja vafan....inlägg!

Här kommer din efterlängtade fylleuppdatering på bloggen Kristin. Haha!
Egentligen orkar jag inte skriva, men jag är schysst och ställer upp med ett inlägg. Fan vad fint gjort utav mig.

Jag är så trött så att jag sitter skrattar åt allt!

Och just precis nu skulle jag skicka iväg ett fint sms men så skickade jag till fel person. Riktigt snyggt! Bjuder på den.

Nej, jag kan inte fortsätta nu. Det blir bara fel. HAHA!

Skriver en annan dag. SES HIIIIH!

sofie säger:

HAHAHA varför skrev du likamed tecken?

kristin säger:

hahahaha. men jag tog väl fel

kristin säger:

hahaha det sitter ju nära frågetecknet

kristin säger:

ser du väl=

kristin säger:

hahaha nu hände det igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0