Helgens händelser.

Jaaaa, det är söndagkväll och jag är nästan så trött som man kan bli. Konstigt va? Det här med att gå och lägga sig tidigt finns inte för mig även fast jag är jävligt trött. Det är ju synd att det ska bli ny dag så fort och tycker därför att det är bättre att man drar ut på kvällen istället. Hiho!
I fredags var jag ut med jobbet och åt, drog därefter till Emelie där det fanns en massa finfina tjejer. Där hann jag vara i en hel halvtimma innan det var dags att dra neråt Wickan för att titta på spelningar. Kvällen var skitbra enda tills jag märkte att "men gud, jag är föööör full". Så redan klockan ett bestämde jag mig för att gå hem... Det räckte för mig kan man säga. Haha!
Jag har kommit fram till att jag inte tål sprit för fem öre, så härdanefter så tänker jag tacka nej till sånt. Inte en droppe tänker jag ta, för det är inte bra för mig alls... Och nu struntar jag i om jag låter som en pussy bara för att jag totaldizZzar skiten. Öl ska det vara, punkt slut.


Sen kom lördagen, och då var det meningen att vi skulle åka in till Örebro för att se Elias & the Wizzkids, men tyvärr så var jag halvbakis och Sandra kände sig seg så det blev ingenting av det. Tyvärr! Förhoppningsvis kommer det fler gånger.


Och jag har väl inte så mycket att säga om dagens händelser för de har varit väldigt dåligt med såna. Det enda jag har gjort är att lyssna på Mando skivan och slappat. Fast jag älskar söndagar ändå, bara för att de är så otroligt lugna och sköna. Kärlek till söndagar alltså ♥

Nuni så tänker jag duscha, sen blir det IFL som vanligt... Natt!


Kommentarer
Postat av: elle

fan missade ni elias?? ja vet inte om ja tycker de ar bra eller daligt!! ;P
kanske bra for da missade ju inte ja nat.. hehe

2007-10-31 @ 16:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0