Miljösvin!

Alltså jag HATAR att tanka! Jag hatar det verkligen. Varför kan det inte bara vara så att bensin ingår i parkeringsavgiften eller nått, så att vaktmästaren kan gå runt med en dunk och tanka fullt på alla bilar så man slipper oroa sig för att det ska bli bensinstopp så fort man ska någonstans? Och jag är den som aldrig tittar på bensinmätaren, jag bara kör, men mamma sa nyss att det nästan var slut, SURT! Jag som var heeelt helt pepp på att åka iväg och öka cancerrisken ännu mer, men då måste jag tanka och det vill jag inte. Och jag har varken lust att gå eller cykla med den här fruktansvärda frisyren. Usch! Så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till..... Chansa och kanske bli ståendes med bilen halvvägs dit eller hem? Det vore ju snyggt men jag orkar inte vara miljövänlig idag, förlåt!

Kommentarer
Postat av: moa

haha, men sofie! man måste inte vara miljövänlig jämt! vart solar du ? puss

2007-10-20 @ 20:18:40
Postat av: moa

Haha, sköönt att jag inte är ensamn! okej, nää det har det inte blivit av nått sånt.

2007-10-21 @ 11:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0