Never Seen The Light Of Day"

Ikväll så är mitt humör någonstans mittiemellan skitdåligt och skitbra. Hur kan det gå till? Det dåliga är att jag är helt död och kommer därför inte kunna hålla mig vaken tills efter halv elva, jag har huvudvärk och är allmänt grinig. Hejamig! Det som är riktigtriktigt bra är att Mandos senaste skiva är ö v e r a s k a n d e. WHEY! Jag som har varit jätteorolig sen det blev prat om att de bytt stil och att musiken skulle bli mer folkmusiksbetonad, heeelp. Men jag lovar, låtarna svänger och man kan inte bli annat än glad. Fast jag står fortfarande fast vid att Bring 'em in, Hurricane Bar och Ode to Ochrasy är bättre skivor, MEN jag ändrar mig säkert senare! De har iallafall inte gjort mig besviken, och det är huvudsaken.

Nu tänker jag sova! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0