Söl som vanligt.

Yey! Nu ska jag väl ta tag i att skriva lite här igen. Något roligt har hänt den sista tiden om vi säger så. London var så jävlans värt och jag längtar tillbaka, även fast jag hann längta tillbaka till Sverige efter 4 dagar där borta. Haha! Jag har alltså kommit fram till att jag älskar Sverige. Shopping, shopping och shopping, samt utgång och fika+matmys blev också av de där dagarna. Sandra (ssaannddrraa.blogg.se) har skrivit en väldigtväldigt bra beskrivning på våra dagar där borta. Hihi. Det var förresten hur roligt som helst att träffa Jossan också. Vi planerade vårat 40årskalas som kommer att vankas i december månad. Det kommer bli
g r y m t, och jag blir så festsugen när jag tänker på det. Brev på posten kommer snart baby ;)

Vad har mer hänt den sista tiden? Jo, jag har bara jobbat och gått och längtat efter Kristin som kom hem i fredagsnatt, så jag slängde mig på telefonen i lördagsmorse när jag precis vaknat:)

I helgen hände inte speciellt mycket. Nicke drog med mig till gymmet och gött var det. Jag var verkligen helt slut efteråt men det är så det ska vara. Mihi! Annars blev det fotbollstittande och inte så mycket mer.

Nu stör det som fan att Sandra och Kristin går och shoppar i Sthlm. JAG VILL OCKSÅ, men måste jobba för att allting ska vara klart redan nästa vecka, så förmodligen kommer jag att jobba på lördag också. Skit! Jag vill ha en sovmorgon förihelsike.

Puss & Kram

image19

Kommentarer
Postat av: malin

hej babe!
tråkigt att det inte blev ngt sthlm:S
men för att trösta så kanske du vill med och fika imorn? kl 5??
hör av dig om du vill och kan!

2007-10-17 @ 20:04:42
Postat av: Pearlish

Jag vill oxå tillbaka dit :(

2007-11-19 @ 18:15:38
URL: http://theeternalparadise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0