Tiiisdag.

Oj! Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Jag vet inte vad jag vill, vad som är bäst eller hur jag ska komma över allting(?) om jag ens vill komma över det? Jag tror inte att jag vill det... Jag vill bara fortsätta precis som det är nu. Men fyfan, bara det här inte är en början till en deppig höst...igen. För precis ett år sen så var det mesta ett helvete, men jag tror inte att det kan bli värre än vad det var då iallafall, vilket är bra!
Nu vet jag inte hur jag ska kunna somna heller... Vaknade klockan åtta av att Nicke skrek "HEJDÅ", jag rusar upp och har världens panik, tänker "vafan är jag sen till jobbet eller vad är det frågan om?!? VARFÖR har ingen sagt någonting?!?".. Men efter att jag stressat på mig kläderna insåg jag att det var kvällen. Phu. Så nu sitter man här pigg som en... vad säger man? Lärka?

Iallafall, snälla låt mig få sova inatt! Jag orkar inte tänka mer...
Dags att bädda ner sig för nu börjar IFL night fight. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0