"Armeeeen!"

Yeeeeey! Jag har fått jobb och fysatan vad bra det känns. Det passade så bra just nu också eftersom att jag kommer shoppa och resa så mycket av den sista sommarlönen som kommer den 25:e. Jag som trodde att jag skulle förbli pank efter det, men icke! Så nu kan jag köpa de där fruktansvärt snygga stövlarna jag blev dödskär i från Bianco. Nu ska de bli miiina!!! Malin, Susanna och jag var nämnligen in till Örebro i torsdags på jobbmässa, och efter det blev det käk och en liten stan runda. Och eftersom att vi är så kåta i skor så hamnade vi ganska snabbt på Bianco. Och stövlarna liksom bara stog där och längtade efter att få komma hem till mig. Det är sant. Precis ett par såna som jag vill ha! Sen var jag gutt till att hitta finaste Nike skorna också, så nu funderar jag på att köpa dom också. Haha.
Igår var det mysmys med en väldigt underbar karl, och nu ikväll har jag suttit på Melkers med Kristin och Sandra, för att egentligen prata om Sthlm men vi kom in på en massa annat istället :) Sen imorgonbitti kommer Malin och Sandra, för att planera London resan. Det är 19 dagar kvar bara! Iiiiih. Och jag längtar efter Jossan jättemycket nu också, så det blir nog världens timing innan jag bryter ihop av saknad.
Nästa helg blir det Lasse Lindh för hela slanten och kära nån vad roligt det ska bli. Därför kommer jag att tipsa om en bra låt nu;

Lasse Lindh - Göra Slut-Sång

men aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för muren jag byggt runt det släpper inte ut nån
och aldrig att jag låter dig glida igenom mitt hjärta
för det är kallt och svart och fult utan dig


image14

Kommentarer
Postat av: Josefine

nemeeen?! snuttisan da vart da? GRATTIS

2007-09-15 @ 12:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0