Min värld!

Ja, jag vet att jag inte har skrivit blogg på länge men jag har helt enkelt inte haft ork. Är snart inne på tredje veckan på jobbet nu och det känns bra...förutom att jag är helt slut om dagarna. Och för att trötta ut mig ännu mer så tränar jag ungefär 5 dagar i veckan också. Phu!

Nu vet jag inte vad jag ska berätta eftersom att jag bara har jobbat, tränat, fikat, myst och umgåtts med fräschingar den sista tiden. Eller det är väl inte så bara, men ni fattar.
Det återstår bara 4 dagar tills Malin, Sandra och jag lämnar Sverige ett väldigt litet tag. WHO! Jag fick brev ifrån Jossan igår så nu saknar jag henne ÄNNU mer. Drömde till och med om att jag stog och kramade på henne hur länge som helst inatt. Men snart är det onsdag och då jävlar blir det pussar, kramar, shopping, utgång och häng i baren på vandrarhemmet. Haha!

Blaaah!

Okej, nu har jag fått ett speciellt kent-sug igen. Skivorna har legat och skräpat bra länge nu, men igårkväll insåg jag att jag var tvungen att damma av dom för kanske hundraelfte gången. Det har alltid gått i perioder... Ibland har jag älskat dom och ibland har jag tyckt mindre bra om dom. Men nu är jag på den banan igen att jag älskar dom...Kanske för att Min värld är en sjuhelsikes bra låt? Jag vet inte, men vi får se om jag betalar en liten extra summa för att se dom i vinter. Och förresten så blir man ju inte ett dugg sugen på att se dom igen efter att man sett en video ifrån när de spelade på Stockholm Stadion 2003. Nejdå!




Nej, nu ska jag sluta babbla och göra bomben i badkaret om en pyttestund.
PUSSSS ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh, den konserten är nog en av de bästa jag varit på! nu blev jag helt lycklig, ih.
(snygg blogg förresten!)

2007-09-30 @ 13:06:51
URL: http://pikkadoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0