"Ta lite lax, det är dyrt...eller gott menar jag!"

Jag är kass på att skriva ofta men jag har aldrig någonting att skriva om...
Nu kan jag iallafall berätta (för de som är intresserade) att en London resa är bokad i början av oktober. WUHU! Ska bli sjukligt roligt att träffa Jossan och shoppa loss lite med Sandra och Malin. Dessutom kommer vi bo väldigt centralt och ha nära till oxford street. Grejer det! Sen att vi kom undan hur billigt som helst med resan+boende är självklart det bästa av allt. Eller nej, det bästa av allt är att vi ska träffa Jossan. Såklart ♥
Idag satt jag för en gång skull igång med träningen. Boxning blev dagens pust och jag har längtat hela sommaren efter de passen. Så nu är flera dagar uppbokade för träning och det känns superbra!

Nu tänker jag snittsa till det med en plus och minus lista.
+ Träningen är igång.
+ Moneybrother kommer till statt.
+ London & Sthlms resa.

- Arbetslösskiten (Men jag lovar, jag ska ta tag i det till veckan)
- Höstdeppression redan?
- Mando kom aldrig till Karlskoga. (Världens besvikelse)


Jag måste bara länka till Bamsehistorien med Hans-Åke från Stockholm Live. Den slår det mesta just nu. HAHA!
http://youtube.com/watch?v=HECRXbGM7tU


Ikväll hade jag inte tänkt att det skulle bli en "ligga uppe och kolla på film till fyra" grej. För jag ska upp och städa imorgon. MED träningsverk!
Så GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0