"Tom Jones!" "JA!"

Ja, gud vad synd det är om mig! Febern har börjat smyga sig på igen, och jag fattar inte hur jag orkar sitta här. Igårkväll var det den jobbigaste, samt segaste kvällen på länge. Värsta soffliggaren så att säga! Tidigt imorse, närmare bestämt vid halv fem tiden så blev jag inte gladare av att jag var tvungen att gå upp och kasta lite vatten (säger man så?) ett flertal gånger. Oh yes. Urinvägsinfektion...igen! Synd att de flesta bakterierna försvann den morgonen och ledde till att det inte kunde visa så mycket på provtagningen senare hos vårdcentralen. "Det visade inte så mycket, men vi ska se vad läkaren säger, och om du behöver pencillin så ringer vi dig. Du får äta värktabletter sålänge". Tack! Det värmde huuur gött som helst att få höra det. Sen så kände jag inte värst mycket för att höja rösten eller liknande, även om jag nästintill hade panik. Halsen fanns det tydligen iiiinga bakterier i heller. Jag kan bara inte röra på huvudet(!).

Och som ni ser så är jag ganska så sanslös! En sur kiwi som heter Sofie skriver alltid glada inlägg. Ih!

Nejni. Nu är det Eurosport som gäller. Tjing!


Moneybrother - It's Been Hurting All The Way With You Joanna <3

Kommentarer
Postat av: elle

jävla leksaksdoktor!
krya på dig bäbis.

2007-09-10 @ 22:38:24
Postat av: malin

bäst för dig att du orkar med mässan på torsdag sjukling!!!:D

2007-09-10 @ 23:41:38
Postat av: josefine

naawh. virus ar det varsta =/
man vill ha bacilusker i sig for att fa medicin! du far dricka te och kaka c-vitaminer och ata glass ^^
snuttis

2007-09-11 @ 10:52:35
Postat av: Moa

Åh stackare är du oxå sjukis ?! usch och fy. men när du är frisk får du komma o kolla på min lägenhet !

2007-09-11 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0