Hela livet är en picknick när man bor i Kenya!

Nu har jag lite ork för att skriva ett nytt inlägg. Fast jag vet inte vad det ska handla om eftersom att jag har varit totalt dyngsjuk i mer än en vecka nu... Jag måste verkligen släpa mig ner till apoteket imorgon:/ Usch!


Det har hänt väldigt lite på senaste tiden då jag mest har legat i sängen och kollat på sex and the city och ätit daimglass och massor av annat. Men i lördags så kände jag att jag var frisk nog att festa till det... lite väl mycket! Det ångrar jag kanske lite såhär i efterhand eftersom att jag åkte på feber och grejer någon dag efter. Men iofs så var kvällen väldigt rolig måste jag säga, och ett stort grattis till Madde också^^

Nej, nu tog det slut på orden här. Jag måste försöka sova.. Ha det bäst, som kristin skulle ha sagt. Haha!

Förresten!!! Hoppas att alla har sett Jann of sweden på 100 höjdare. Jag ÄLSKAR hans otroligt klockrena engelska...

"a plats to bo"

"viik = veckor"

"desto more"

"så därför I moved here"

Sen så är ju Filip och Fredriks prat om munksjukan i början så sjuhelsikes roligt så att jag inte kan andas. HAHA!

http://www.youtube.com/watch?v=vXPF7bDYPzo

NATTINATT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0