Alla stjärtars dag!

Tjingtjong.
Även fast jag har haft nått emot den här dagen som fan iår så har jag iallafall haft väärldens mysigaste alla hjärtans kväll, med min käraste Ellinor. DET NI! Vi mös till det med film, godis, chips och hela baletten. 132 kronor kom som en liten chock vid kassan. Det var väl inte tänkt att vi skulle vräka i oss så mycket.. Och det gjorde vi inte heller, för vi ska spara tills på lördag. Då är det dags för ett besök hos Linda som fyller år och senare ett besök på stadshotellet för att se på Moneybrother. Yes! Hade jag varit pepp så hade jag skrivit med stora bokstäver... Men det kommer väl...

Nu är jag trött och det kan bero på att jag funderat på så mycket idag. Så kan det bli ibland, så snart blir det sängdags.


Kommentarer
Postat av: Sandrus

Ah, jag vill ocksa!!! Saknar er sa jakla mkt nu, och saknar att festa, och konserter, och sa er igen^^ PUSS pa er liksom. Har du och Kristin pratat mer m USA forresten?

2008-02-15 @ 04:00:39
Postat av: elle

jo ja gick fram å hälsade, men sen bara dissa han mig och gick å flörta med nån töntig fjortis istället^^ mycket upprörande!
snyggaste bilden föresteen!!!

2008-02-19 @ 18:56:36
URL: http://ellebellebuop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0