Humörsvängningar.

Det känns så fruktansvärt ensamt nu, men det är väl inte så konstigt egentligen. Ann åkte till sitt Ransäter, Jossan åkte tillbaka till England, Malin, Madde, Emelie mfl åkte till Thailand och Sandra åkte till USA och ska vara borta i ett helt år. Det var tufft att säga hejdå, men kändes desto bättre när vi styrde upp planer för att åka och hälsa på henne senare iår. MIN PUMA! Känns iallafall kalas att jag har kvar några hjärtan här hemma iallafall<3
Grattis i efterskott Jossaaaan, kortet kom säkert fram en dag efter eller nått. Haha! Ursäkta den spygröna färgen på kuvertet.


Det känns som att jag har gjort nått som är jävligt fel, men jag antar att det var bra att jag gjorde som jag gjorde. Jag brukar ge fan i det som är bäst för mig själv, men den här gången var jag verkligen tvungen. FAN! Det blir ingen "tredje gången gilt", jag tror att jag bestämt mig för det. Say it now, just say goodbye!



Här kommer nått lite roligare... Hittade precis en sjukt rolig lista på vad tjejer kallar sin...ja....fitta, framstjärt, kissimurra osv.






Det roligaste är att "Josefin" står med. HAHAHA! Det ska jag börja kalla min, så känn dig hedrad min kärring;>


Kommentarer
Postat av: Moa

Åh min stackars bonita ! du kan väl
höra av dig om du är alldels för ensam ? :)

2008-01-17 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0