Kuktrend & Kalas!

Idag blev jag drabbad av en sån där person som lägger till en på msn och undrar om man vill se på dennes kuk. VARFÖR har inte denna kuktrend dött ut? Kommer den någonsin att göra det? Jag vill iallafall aldrig mer vara med om den. Därför har jag tagit bort min msnadress på ett flertal ställen så att jag inte kan bli tillagd. Varför skulle jag vara intresserad av en främmande pojkes könsorgan? Det är frågan för dagen.
För inte så längesen så var det en tjej som påstod sig vara sugen på andra tjejer och hade därför lagt till mig på hennes msn. Varför i hela friden ger man sig på vilken tjej som helst? Tyckte hon att jag såg homosexuell ut? Först trodde jag självklart att det var en kille, eftersom att det oftast är dom som kommer på såna här idiotiska grejer. Det är ju trotsallt dom som håller på med den här dyngan mest. Men konstigt nog så var det ändå en tjej. Och nej, jag lät henne inte sätta på webbcamen eller liknande. Jag snokade igenom hennes efterfest. Vännerna, bilderna och allt det andra var helt normalt. Alltså ni vet, massa personer ifrån samma stad som henne, bilder på henne själv och hennes kompisar och så vidare. Detta har aldrig hänt mig men jag blockerade denna sate bara för att det kändes obehagligt. En sugen tjej! Huh, det är inget för mig, det vet jag! Även om Kristin och jag har spekulerat lite i det där på senaste tiden. Haha! Jag är otroligt trött på killar, det är väl därför.


Idag har min ena älsklingsbror fyllt år. Graaaattis<3 Det har varit äkta syskonkärlek hela dagen. Inte ens ett litetlitet bråk har det varit. Visst låter det fint? En massa tårta åts upp och jag har iiinte dåligt samvete, bara så att ni vet ;> Sen var det dags för handboll på tv... Jag blev skitsur för att de förlorade och missade därför HELA rockbjörnen som började klockan 8. MENMEN, jag är inte bitter.

Imorgon blir det lunch på paris och en systemetrunda med Ellinor. De vankas utgång i helgen och våran ursäkt för att komma ut är att det är lönehelg, och därför kommer det vara mycket folk på statt. Haha! Förhoppningsvis blir det roligt. Jag får väl supa mig till den nivån helt enkelt.

Vi ses i dimman!

     


 


Kommentarer
Postat av: Kristin

haha, men du är väl min homosexuella vän?

2008-01-25 @ 16:30:15
Postat av: elle

vi ska rööööja

2008-01-25 @ 23:31:50
URL: http://ellebellebupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0