le-le-let's talk bo-bo-bout tha-that

Okej, jag har lämnat tonåren och ska jag vara ärlig så känns det inte alls annorlunda. Det är fortfarande klag på mitt långa sovande på mornarna, men det är väl inte så konstigt eftersom att jag har vänt på dynget den senaste tiden. 5-14 är faktiskt ganska så skönt ibland, om man inte har saker att göra tidigt på veckodagarna förståss. Jag har faktiskt haft en jävligt bra dag, och så har jag fått oväntade paket/kort ifrån olika hjärtan. Wheeey! Kortet ifrån Jossan ska jag titta på varenda gång jag känner mig gammal och grå bara för att hon hade skrivit ner 4 sjuhelsikes bra anledningar till att fylla 20. När jag tittar på dom känns det mycket bättre. TACK<3 Snart är det din tur också^^


Kristin tittade förbi  för ca 4 timmar sen och var fikasugen, och det var som alltid trevligt med hennes sällskap. Det blev en mcd runda och så råkade vi titta på Let's dance också. Och jag ska väl säga att vi aldrig varit speciellt intresserade av det programet förut, men det var tur att vi såg det idag för fyfan vad vi har skrattat och dansat här hemma. Bygglovs-matte(?) var det bästa jag någonsin sett. Det var så stelt som det kunde bli. HAHA! Snälla, gå in och titta på tv4s hemsida. Jag håller på att ramla av stolen. HA HA HA!
Nu ska jag runda av här och fortsätta prata lite med min danspartner. VI HÖRS.



SANDRA, JAG SAKNAR DIG REDAN SNUTTIS!


Höpp&Häpp!



 

Här är bilder ifrån kalaskvällen vi hade för ett tag sen! Haha. Bättre sent än aldrig vet ni.

     

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha! Välkomen in i gänget Bonita !

2008-01-14 @ 22:06:21
Postat av: Moa

Haha! Välkomen in i gänget Bonita !

2008-01-14 @ 22:06:29
Postat av: Linnea

Grattis vännen :)

2008-01-15 @ 23:42:34
URL: http://linnead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0