Örebrorunda.

Nu var jag nära på att bita tänderna av mig (jag vet att den meningen lät konstig men kom inte på nått annat sätt att skriva den på). Det var så att jag satt och åt icas torkade frukter och helt plötsligt så var det nått som tog emot nått så förbannat. EN GREN hade tagit sig in i påsen, och nu gör mina tänder skitont tack vare den!!! Så på de där påsarna borde det stå "OBS! Kan innehålla kärnor OCH grenar". Jävla ica! Och förresten, ser inte päronen i de där påsarna jävligt vidriga ut? Det är stora som hus.

Idag så hade jag sovmorgon....som vanligt. Åkte in till örebro med Kristin vid tvåtiden för att storhandla kläder. Men kom vi hem med något plagg ens? Nja, en varsin bh. HAHA! Sen var mest småplock som smycken, smink, och hälsokosttabletter. Det var iallafall hur trevligt som helst, för krasse är bäst! 
Nu ikväll har jag tröstat mig med att klicka hem ett par nike blazer mid skor som jag så länge velat ha, eftersom att det inte blev ett enda klädesplagg i Örebro. Så det så!

Nu är det snart dags för lite desperate housewives avsnitt som jag fått låna av Kristin<3 Det är mycket bättre än vad jag trodde när det gick på tv för då orkade jag aldrig ens titta vad det var för program. Haha!

Vi hörs och eventuellt ses.


Kommentarer
Postat av: moa

haha, spolarvätska :)

2008-01-22 @ 13:12:15
Postat av: Kristin

Haha, påsarna! Det var en höjdare.

2008-01-24 @ 22:38:28
Postat av: sofie

HAHA! Exakt samma. Hahaha.

2008-01-24 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0