Berg&Dalbana

Nu ska jag försöka leverera ett ganska så muntert blogginlägg iallafall.. Sista tiden har varit väldigt upp och ner. Jag har försökt att hitta på så mycket som möjligt för att slippa tänka, för det orkar jag fanimig inte med längre. Tänk att en del kan försöra flera dagar i sträck för en!
De som har gjort min dag idag är Jossan och Moa. Weho! Jossan träffade jag för att beställa lite kläder ifrån tjallamalla. Huur trevligt som helst med glass, ekot (Reinhard Krause) och så vidare.. Moa träffade jag mitt inne i Kronhallen och vi bestämde oss för att gå hem till mig och äta sallad. Sen så blev det en promenix och sen så blev det en cykeltur. Och herregud, konditionen är inte på topp! En tackör, en tackör för en bra dag iallafall.
Till veckan så har jag bestämt mig för att shoppa med Anders, kanske se hundtricket med Moa och förhoppningsvis träffa Kristin. Det var alldeles förlängesen : (
Sen nästa vecka så drar jag till Göteborg i två dagar med min älskade Mamma! Det känns som att jag måste tröstshoppa en hel del nu och gött ska det bli. Sen är det ju PIP och sånt där också.

Se så pepp Moa och jag är:



Haha. Tjoflöjt på er.



Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bild på dig sofie :D

2008-07-22 @ 23:00:32
URL: http://emmeling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej tjejen!

Tack snälla för ditt gulliga inlägg i min gästbok. Det värmde gott. Tyvärr är jag lite stressad nu men ang Gbg så tycker jag du ska börja i Nordstan femmanhuset. Där finns de flesta butiker med maaassa rea just nu. Jag fyndade hur mkt som helst igår =)

Sedan har du ju NK och de vanliga som ligger i kompassen. Det finns oxå en skoaffär där ALLA skor kostar 100 kr som du måste besöka, den heter Saras och ligger på kungsgatan. Tyvärr är jag nog dålig på lite sådär speciella och kul butiker eller så har jag bara hjärnsläpp nu eftersom jag är lite jäktad, men kommer jag på ngt mer så säger jag till.

Annars tycker jag du och din mamma ska gå till Gothia Towers och ta er deras berömda räkmacka till t ex lunch. Rekomenderas varmt.

Hoppas du får en superdag i göteborg vännen.

Stor kram Johanna

2008-07-23 @ 18:24:38
URL: http://home.swipnet.se/johannanylen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0