En sjuk Sofie.... igen.

Nu får jag skynda mig att uppdatera för snart ser det ut som att det ska börja åska och då är det dags för mig att dra ner persiennerna (för att undvika allt blinkande utifrån) och lägga mig under täcket och försöka sova tills det har gått förbi.

Helgen var jävligtjävligt seg. Jag låg mest i sängen hela tiden och mådde dåligt. Gav mig ändå fan på att jag skulle jobba imorse, och så jag vaknade jag såklart med en massa jävla var i ena ögat! "SNYGGT, det blir osminkat och ett jätterött öga idag" tänkte jag. Var iallafall tvungen att ringa för att få tid hos vårdcentralen för halsen när jag var på jobbet, och det fick jag klockan elva. Drog iväg och slog näven i bordet (nästan iallafall) och sa att jag hade varit sjuk på tok mycket den sista tiden, och att det inte går för att jag måste jobba! Fick med mig både pencillin för halsfluss och ögonfluss hem så jag var ganska nöjd för dagen. Och jag vet att ni skulle ha så sjukt roligt åt att se hur jag ser ut just nu. Mitt ena ögat är så gott som igenmurat och det andra är halvt öppet. Tur att jag inte såg någon bekant på Kronis förut. För övrigt lät ordet bekant i den där meningen som nått som en äldre man eller kvinna skulle ha sagt. Vad är det som håller på att hända här?

Det blev ett klicka-hem-tröst-köp för en liten stund sen så jag är pigg för det nu. Hihi!

Förresten, tack för en superbra lördag Kristin. Det var hur mysigt som helst med en tripp till Karlstad med (god? och dyr) mat samt bio! SATC<3

Höpp & Häpp


Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig :D

2008-06-24 @ 16:11:33
URL: http://emmeling.blogg.se/
Postat av: Kristin

haha, det går ju att diskutera om maten var god eller inte, men tack själv vännen. det var super!

2008-06-24 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0