Fredagsbitterhet.

En fredagsfundering.
Jag har länge funderat på att skaffa mig mobilt bredband, men herregud vad jag inte förstår mig på det. Och fungerar det verkligen i kga? Är täckningen bra nog eller kommer det gå sakta så in i norden? Jäkla nymodigheter. Om någon sate vet allt det här kanske den har lust att informera mig?

Jag är förresten bitter på det mesta idag.
Bitter på att jag inte vet vad jag ska göra när jag har semester i fyra veckor snart.
att putte i parken blir den enda "festivalen" i sommar. (för mig är det inte ens en festival).
att någon har dragit till japan och ska vara där i 6 veckor.
att jag skulle vilja plugga till hösten men pengar saknas till det.
att klänningen och en adidas track top som jag har beställt säkert är för små (!).
Men iofs så är väl den sista punkten lite tidig att vara bitter på? Båda plaggen kanske sitter bra ändå. Listan kan iallafall göras lång och JA, lingonveckan är på ingång.

Nu tänker jag krypa under täcket och se någon gammal film om det finns, annars får jag väl ta mig ner till nöjes och hyra en.

Just det, någon kanske undrar över min semester där uppe eftersom att jag satt och beklagade mig över att jag inte fått så mycket semester i sommar för några veckor sen.. Nu har det blivit så att jag fått förlängt enda tills oktober på bofors så jag blir kvar där. Min HM chans sumpades men det kändes som att pengarna är viktigare.

Hej&Hå!

Kommentarer
Postat av: elle

hallaaa, du kan hanga med mig?! jag ar ledig forsta 1,5 veckan nar jag kommer hem, perfekt joh!

ses snaaart, puuuuuuuuuuuuss

2008-06-28 @ 17:27:28
Postat av: Sandra

Wiiie, dig kan man alltid lita på. Haha. Du har blivit riktigt flitig på bloggen.



Och det kanske är bra att du inte börjar plugga till hösten (om man ska se något positivt i det), för då kanske vi börjar plugga smatidigt. Och jag är verklgien skitsugen på en sthlmsresa när jag kommer hem. Låter kanske jätteknäppt eftersom jag bor precis utanför Manhattan, men jag saknar faktiskt svensk storstad. Mest så saknar jag er förstås. VAd säger du om skupekväll nästa fredag. På eftermiddagen eran tid?

2008-06-29 @ 19:28:54
Postat av: m0a

Men sofie då. Är du bättre nu?

Det verkar som om du skulle behöva en liten vin kväll :P

2008-06-30 @ 21:43:34
URL: http://m0a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0