Ja, hej och hå!

Det känns inte som att jag har piggnat till ifrån helgen än. Det var en plåga att gå upp fem imorse och dra på sig kläderna för att åka till jobbet. Dagen gick tröögt men direkt när jag kom hem fick jag ett förjävla härligt besked ifrån ett ställe jag sökt jobb för i sommar. HIHI. Ja iallafall, jag slänge i mig mat och sen gick jag och sov på den(?). Sådär som jag brukar göra. Sådär som alla gamla människor gör. Det ser inte speciellt bra ut för min del..

En helg har precis varit och den var alldeles perfekt. I fredags låg jag i soffan (som vanligt) och somnade till Let's dance och på lördagen åkte jag och pappsen till Eskilstuna för att  shoppa. Dock blev det bara ett par pumps för min del men desto mer för pappa. Han är värre än mig! Jaja. Lördagskvällen närmade sig med festligheter, för det var ju faktiskt melodifestivalen. Vi satt hos Madde och Collin och njöt av all bra musik som var med. Hm. Klockan bara ruuusade iväg och jag bestämde mig för att INTE gå in på statt när det bara var en halvtimma kvar. 140 fula spänn var ingenting jag ville lägga på ett besök där.

Sen kom söndagen. Hahaha. Huvudvärken satt i tills klockan åtta på kvällen. Blö! Men jag mådde nog inte sämst av alla, eller vad tror du Malin?;)

Tre dagar kvar på jobbet, sen är det helg igen. Det blir torsdagsröj för de blivande 20åringarna Ellinor och Susanna, och på fredag är det kent i Örebro. Sen är det ju faktiskt påskafton på lördag. Gud vad fiffigt med påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0