Kentspelning och häng i Örebruuu.

Kom hem ifrån Örebro för ett tag sen och nu sitter jag här och fryser som en... jag vet inte vad. Det lär bli ett bad väldigt snart.
Okej, nu ska jag väl försöka sammanfatta gårdagen. Kent var sjukligt bra, men publiken? Vafan var det för fel på alla? Jävligt tråkiga, torra och fula örebroare. Jag var så förbannad! Har aldrig varit med om någon tråkigare publik förut. Vi slingrade oss en bra bit fram när Familjen hade börjat spela, sen drog kent igång Vy från ett luftslott och vi tänkte; "ja, publiken drar väl igång snart...". Men nej! När Max 500 kom igång så stog publiken helt stilla och vi fick panik för att vi aldrig kom fram till "den hoppande delen". Det fanns ingen sån del i publiken, förutom en bra bit längre fram som vi kom fram till tillslut och tur var väl det. Spellistan var sådär, det var väldigt många låtar jag saknade... Men om jag ska vara lite positiv så var spelningen i sig, med ljudet och ljuset och allting helt perfekt. Det var så tjusigt så! Efteråt vandrade vi till Lounge, där en fest för kent skulle hållas men det var så packat med folk så vi vände i dörren och gick och hyrde film och köpte fanta istället, som förövrigt är det godaste som finns efter en spelning. Gick i moln ungefär vid två tiden och jag har nog aldrig sovit så gott i en soffa förut.

Nu ska jag dyka ner i badkaret med cyklop och hela skiten.


Kommentarer
Postat av: m0a

Det låter som att det var hyffsat bra iallafall :)

2008-03-23 @ 14:27:31
URL: http://m0a.blogg.se
Postat av: Elin

Hjälp mig ! jag vill söka jobb där du jobbar !
vart ska jag höra av mig?^^

:p

/Elin

2008-03-23 @ 20:13:20
URL: http://pepplas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0