Peppoppig!

Herregud! Nuni så har peppen börjat komma. Har gått och varit kåt på kent hela dagen och det svär jag på. Var sanslöst längesen jag såg dom senast och om endast två dagar är det dags igen. GU VA GUTT! Skulle så gärna vilja hitta mitt gamla videoband med massor av kent på som jag spelade in för längesen. Men det lär ta tid innan jag kommer hitta det. Får ge mig in längst in i "gaggaroben" och se om jag hittar det sen.
Redan nu sitter jag och värmer upp med mina kent skivor och skulle mer än gärna vilja ha en öl till. Men jag jobbar imorgon, sista dagen för veckan och det ska bli såå underbart med långhelg. De kan ju bara drömma om att jag ska jobba på fredag, för det vägrar jag. Då kommer jag att vara heelt död på kvällen sen. En förfest+övernattning kommer att ske hos Malins kusin i Öret. Hoho!
Nu ska jag vila en stund och sen ska jag se vart Kristin har tagit vägen. Det var längesen jag hörde nått ifrån min stjärna i boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0